Instagram @sarkkuk

tiistai 8. maaliskuuta 2016

Ikiomat Anelmaiset ♥

Juuri kun pääsin hehkuttamasta edellisessä postauksessa noita pörrösukkia, kiikutti postipoika minulle lahjan.




Kiitos sukista kuuluu isosiskolleni. ♥ "Tilaustyönä" sisko minulle nämä pyynnöstäni on kirjaillut. Tuli kyllä aivan minun näköiset. :)




Tässä menee nimittäin minun kädentaitojen ja kärsivällisyyden raja, mutta isosisko on viime aikoina pyöräytellyt sukkia. Näissä oli kuulemma sopivasti haastetta ja mukava oli ollut tehdä.





Näistä tulee nyt minun ns. paremmat villasukat. Nämä on kyllä sellaiset, että näissä kehtaa mennä vaikka hääjuhliin! :D


Joko lukijoilta löytyy omat tämänhetken muotisukat, vai onko joku, joka ei ollut tästä ilmiöstä vielä kuullutkaan? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta kommentillasi!