Instagram @sarkkuk

maanantai 4. maaliskuuta 2013

Harlem Shake Oulussa

Jokainen vähänkin mediaa seurannut on varmaan kuullut tuosta Harlem Shake -ilmiöstä. Ainakin Facebookissa levisi hyvin tämä Oulun Toripolliisilla järjestettävän Harlem Shake -videon kuvaustapahtuma. Olihan se vähän hämärästi ehkä selitetty, mutta että siitä olis ilmoitettu poliisille, kun joku (yli-innokas) vanhempi (kukkahattutäti) ajatteli, että kyseessä on joku huumejuttu?!!


En tosiaan ajatellut osallistua itse tapahtumaan, mutta kun olin perjantaina iltapäivänä keskustassa projektitapaamisessa, ja siellä tämä sitten tuli puheeksi, niin ajattelin pienen pohtimisen jälkeen sittenkin venailla vähän aikaa kaupungilla ja katsoa, että mitäs ihmettä siellä Toripolliisilla tapahtuukaan.


Hyvin nuita teinejä kerääntyi tuonne paikalle, joukossa joku haalarikansalainenkin. Mutta ei siellä mun mielestä sitä FB:n ilmoittamaa kuuttasataa henkilöä kyllä ollut, tosin mulla on huono laskupää tämmösten suhteen.


En tiedä mitä odotin, mutta yhden biisin jälkeen mun sormet ja varpaat oli jo sen verran jäässä, että en jaksanu jäähä seuraamaan enempää tuota aika valjun näköistä meininkiä ja lähdin niitä sulattelemaan Raatin uimahalliin.

Tältä se näytti minun silmin:


Ja tällainen video siitä sitten oli saatu virallisesti aikaan:



Lisätietoa: Kalevan uutinen tapahtumasta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ilahduta kommentillasi!