Instagram @sarkkuk

keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

Vaatteiden vaihto

Sunnuntai-iltana siis oli Kulttuuritalo Valveella järjestetty tämän vuoden ensimmäinen vaatteidenvaihtopäivä. Seuraava onkin sitten vasta kesäkuussa.

Vein muutaman vaatteen itse paikalle, näytti niistä osa ainakin lähteneen jonkun mukaan. Itse löysin aika monta hyvää vaatetta - niin suurempaa kuin pienempääkin.



Pari paitaa, jotka näytti hieman pieniltä (en jaksanut sovittaa) mutta meni vielä mahankin kanssa hieman yllättäen päälle. Hello Kitty -topin ajattelin pukea päälleni ihan ensi töikseni! No ei vaiskaan, tuo voi mennä vaikka yökäytössä.



Toppi, bolero, vyö ja Pikku Myy -sukat. Kuka on kehdannu Pikku Myyn hylätä, näytti vielä täysin uusilta sukilta. Mun kylmät jalat kiittää!



Villasukat, paita, kaulahuivi. Toisessa villasukassa kantapalan saumat on irronneet, eli pitäisi hommata neula ja lankaa & ommella se kiinni. Huivi menee muuten yhteen yhden mun paidan kanssa. Joko se kevät tulis, niin vois ottaa kevyemmät vaatteet käyttöön?!

Lisäksi löytyi H&M:n beige pitkä kevyttoppatakki, joka oli vähän reilumpaa kokoa ja jota en enää jaksanut alkaa kuvailemaan, ja sellanen mahavyö vai miksi sitä sanotaan.. eli sellanen jatkopala tuohon mahalle, kun paidan helmat ei enää riitä. Mulla on niitä ennestään jo kaks, tuo oli reilumpaa kokoa eli saattaapi mennä sitten loppuajalla.

Pienempiä vaatteitakin siis löytyi, mutta jo aikaisemmin oon niistä luvannut kirjoittaa erikseen. Pitäisi muutenkin tehdä niistä inventaario, ettei käy niin, että kohta mulla on kakskymmentä koon 56 pikkumekkoa, ja yhdet housut kokoa 86.


Kyllä se toisinaan jo aurinkokin paistaa ja parveke lämpenee mukavasti. Olen myös tälle viikolle päässyt liikkumaan ihmisten ilmoille, eli uudet vaatteet pääsikin heti käyttöön.



Viime päivinä oon alkanut tuntemaan itseni jo melkoiseksi valaaksi, tuntuu että joka puolelta on alkanut turpoamaan! Nämä kuvat vaan vahvistaa mun tuntemuksen todenperäisyyden.

4 kommenttia:

  1. Mä oon myös supertyytyväinen vaatteiden vaihtopäivien saldooni. Tuo kukallinen paita on tosi nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyviä löytöjä ja ilmaiseksi vieläpä! Mun puolesta näitä vaatteidenvaihtopäiviä vois olla useemminkin, vaikka kerran kuukaudessa tai ees parin kuukauden välein. Joku organisaatio saa ottaa vinkistä vaarin ;)

      Poista
    2. Syksyllä niitä oli vähän tiiviimpään tahtiin, en sitten tiiä miksei nyt ole. Mut parasta tuossa on, et kaikki voi viiä sinne turhia vaatteita ja saada uusia tilalle, eli kaikki voittaa. Oon vieny noihin välillä vaatteita, jotka on kivoja, mut ei itelle sovi enää, tai ei tuu muuten vaan pidettyä, ja ne on kadonnu pöydästä samantien, ni on tullu tosi hyvä fiilis, kun niin suurella varmuudella voi sanoa, et joku on niistä omista vanhoista vaatteista tehny tosi hyvän löydön.

      Poista
    3. Niinpä! Kun ei kirppiksilläkään kaikki mene, ja ihmisillä monesti pursuaa kaapit käyttämättömiä vaatteita, niin tuonne voi viiä helposti muutaman vaatteen ilman, että tarvii niitä alkaa erikseen hinnotteleen jne. Samalla tosiaan saa päivitettyä vaatekaappiaan itsekin.

      Poista

Ilahduta kommentillasi!