Instagram @sarkkuk

tiistai 22. tammikuuta 2013

Puoliväli

Tässä odottelen juuri, että gradutiedostoni latautuis latasin juuri graduni Dropboxiin ja sain taas, ties monennettako kertaa lähetettyä ohjaajalle sen "lopullisen" version. Oma silmä ja pää ei enää keksi tuolta mitään virhettä tai korjattavaa, ja oon kyllä taas supistellut ja lavennellut tuota ihan tarpeeksi mielestäni.


Yritin kattoa tiedekunnan sivulta nuita publiikkiaikatauluja, vaan eihän se sivu tietenkään toiminu. Kohta ollaanki taas jännän äärellä, että ehdinkö saada papereita sinne helmikuunkaan loppuun. Polttelishan tuo kohta nimittäin jotain rahaa alkaa saamaan vaikka ees sieltä työkkäristä, jos ei työtä ilmaannu.

Oon alkanu hamstraamaan Facebookin kirppiksiltä kämppää varten kaikenlaista pientä sälää. Muuttopäivä ei oo vielä varma, niin mitään huonekaluja sinne ei voi vielä ostella. Sen sijaan jotain astioita, kippoja ja imuri on jo hankittuna, kaikki joko ilmatteeksi tai pikkurahalla. Joka päivä saa suhahtaa johonkin suuntaan kaupunkia jotakin tarviketta hakemaan.

Tänäänhän oli myös tuo Caion kanta-asiakasilta, siitä voisin itse asiassa kuvien muodossa tehä oman juttunsa.

Oon tässä pitkän aikaan miettiny sellasta, että pitäsköhän mun pistää toinen, anonyymi blogi pystyyn. Oon sitä vähän mielessäni pyöritelly ja tullu siihen tulokseen, että ei mulla olis aikaa eikä energiaa sellaseen. Oon kyllä tämänkin rinnalle luonu välillä jotain matka- ja ruokablogeja, mutta ei mulla oo riittäny mielenkiinto niiden ylläpitoon, ja siksi oonki koonnu kaikki elämääni koskevat aihealueet, joista mua huvittaa kirjottaa, yhden blogin alle. Enkä mää varmaan jaksais lopulta kauaa pysyä etes anonyyminä, kyllähän selkeesti sellaset blogit on mielenkiintosia seurata, joissa tyypin naamakin näkyy (ja mahdollisesti kirjottaja on vähintäänkin etäisesti tuttu).

No, niinpä sitte aattelin, että jos sitä uskaltautuis sitte viimein lisäämään tänne yhden elämästäni kertovan aihealueen lisää. Joskushan se tapahtuis, ennemmin tai myöhemmin, joten samahan tuo nyt sitte.

Läskistymisprojekti, + 2 kg

Monellakohan lensi nyt iltateet / aamukahvit näytölle...?

3 kommenttia:

Ilahduta kommentillasi!